Universeum nästa!

Hej!

Now I'm back ;). Beskedet handlade inte om Luleå unviersitet, för jag har inte sökt än. 16/3 startar det :). Och vad har jag gjort under dessa dagar? Typ igenting, skrivit på min föreläsning och inget annat :). Och idag blir det visning som vanligt, två klasser. Vädret ser sådär ut. Kanske får jag visa Saturnus idag, who knows :)?
Något jag längtar till är mian föredrag i Universeum. Nu är schemat klart. Assi, bland doktorander, professorer, docenter osv. Sjukt konstigt :D.


På tal om Universeum, här har ni några bilde därifrån ;). Jag älskar clownfiskar. Mitt hjärta smälte när jag såg dom :). Så tjock och söt :). Ser ni hur hajen ler när den simmar förbi Dilek ;).
Ni får ha det så bra. Jag tänker bara ta det lugnt. Tråkigt! Vi ses senare.

p.s. Assi + Vetenskapsfestivalen = YES! d.s.


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: