Tv4 + me + gamla skolan

Heej alla!

Är skiiit trött. Gick hem till Dilek och installerade saker som datorn behövde. And now I'm home :)
Tv inspelningen gick jättebra, tror jag. Jag var som sagt nervös. När jag blir nervös skrattar jag mycket, så det blev mycket skratt ^^. Och visningen gick alldeles utmärkt! Trevligt att min lärare ska besöka obset med en annan klass om 2 veckor igen. Ska bli kul att guida Hvitfeldtska igen :). Jag vet inte när det ska sändas, men påminner er när jag själv vet :)
Men nu känner jag mig trött som sagt. Skönt att jag är ledig imorgon! Go'natt alla!

Kommentarer
Stjärnskådaren

Det gick säkert bra!

2009-02-20 11:20:50
Assi

*får la se restultatet. Hoppas att det är lite skratt och mycket seriöst..Vilket jag inte tror ;)

2009-02-20 11:38:00
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: