3D

Good morning!

Är vaken ganska tidigt idag. Ska övingsköra 9. Idag ska jag köra runt i stan, brunnsparken, backaplan, järntorget, ja ni Gbg:are vet vad jag talar om ;). Första gången, har aldrig kört i stan. Vi får se hur det går!

Förresten, ni som besöker Universetoday.com, har ni sett deras 3D bilder? idag har dom en bild på min favorit, V838.
Man ska tydligen korsa ögongen, och se en bild i mitten. Bilden visas i 3D. Stå inte för nära skärmen, utan en bra bit bort . Lite svårt tycer jag, men det fungerar! Dock får man ont i ögonen när man sitter där och korsardom hela tiden ;).
Nej nu ska jag titta på tv. Vaknade lite för tidigt :). Ses senare!

Kommentarer
Raghid

skjukt fin bild :)

2009-02-15 15:46:15
URL: http://raggee.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: