Meteorregnet ikväll.

Good morning alla!
Ikväll kommer man ju se Perseiderna, i alla fall om man har tur. Här i Göteborg ska det vara mulet och regna, typiskt Göteborgs väder. Det här betyder även att jag inte kommer att åka in till observatoriet. Det är ingen idé. Istället ska jag ut med alla mina vänner. Jag har träffat hälften, och idag ska jag ha kul med resten. Måste få träffa alla inna jag flyttar.Men nog om mig. Glöm inte bort meteorregnet. Meddela gärna om ni ser några :)
Nu måste jag äta frukost och träna axeln och armen (som för övrigt känns känns bättre)

Kommentarer
David

Äntligen en värd blogg att läsa

2009-08-12 20:46:54
URL: http://smygfotografen.blogg.se/
Anonym

Hej Assi,



Tack för påminnelsen. Vi ska tänka på dig när meterorregnet kommer vid 23-tiden. Häruppe i Dalarna ser kvällshimlen ut att bli skaplig.



Fast alternativet att gå ut med sina vänner är väl inte så tokigt, det heller ;-)



/Per S



2009-08-12 21:13:29
Assi

* Hoppas att ni har tur med vädret! Tack tack Per S! :)



Och tack David. Kul att det finns några som tycker det :)*

2009-08-12 23:30:11
christofer

Med halvmåne- och bostadsområdesljus, stora träd som täcker 50% av himlen, bara 13 plusgrader och shorts(!) är ju inte förutsättningarna stora även om de är bättre nu än i går då det regnade... Ändå tyckte jag att jag såg något

glimmade till i ögonvrån vid 23.30-tiden! Skall snart ut igen! :-)

christofer

Rekord! Tre stycken inom loppet av fem minuter! :-)

Assi

* Bara att säga GRATTIS Chris! Kul att du fick se några! Vist är det häftigt?! Skulle gärna vilja fota ett stjärnfall :/ *

2009-08-13 09:52:36
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: