Sthlm now.

Hej alla!
Sitter i en svit i Sthlm, tittar på tv och läser bloggar. Har haft en jätte roligt dag här i Sthlm. Gjort något jag aldrig har gjort tidigare som sagt. Och jag får inte avslöja något, även om jag vill. Jag kan inte hålla  mig, vill bara berätta!!
Men håll ögonen öppna, snart avslöjas allt (runt den 7:e September). Självklart har det något med astronomi att göra. Det är ingen idé att gissa, för ni kommer aldrig att gissa rätt hehe. Besökte även Tekniska museet. Dom hade inga STS-128 t-shirts :(. Jag som ville köpa en.

Imorgon börjar även skolan, eller s.k. nolleperioden. Så jag måste vakna runt 6 tiden, ta flyget. Åka hem, byta om och gå till LTU. Ska bli hur kul som hellst!

Jag är som jag har sagt tidigare väldigt ledsen för att jag inte uppdaterar. Det är bara så stressigt just nu, med lägenheten och allt. Men jag LOVAR, snart är den vanliga Assi tillbaka. Har bara en sista grej att göra med ett företag, sen börjar jag blogga som vanligt. 
Jag och Dilek har även problem med lägenheten. Vi och Lindbäcks hade missuppfattat en sak, så vi stressar extra mycket. Det blir extra mycket stress när man inser att man inte ska bo med sin mamma mer. Hon ska till Göteborg på Torsdag. Hur ska jag klara mig utan henne?! TUR att Dilek blev antagen, annars vet jag inte om jag hade klarat av att bo i Luleå helt ensam. MAMMA♥

Avslutar dagen med dagens APOD bild. Vissa är helt enkelt duktiga fotografer!! Jag tröttnar aldrig på Vintergatan.

God natt!

Kommentarer
Charlotte-Rymdkanalen

Hej Assi!

mycket nyfiken vad du nu har hittat på :)



Du kan köpa en t-shirt med patchen på vår hemsida om du vill, http://www.rymdkanalen.se/butiken



Lycka till med plugget!

2009-08-20 11:27:54
URL: http://www.rymdkanalen.se
Assi

* hejsan!

Hehe, många är nyfikna. Jag vill så gärna berätta, men äh. Ni kommer att se det runt den 7:e ;).

Ja, jag såg dem förra veckan. Kommer nog att beställa hem en t-shirt!

Tack tack!*

2009-08-21 10:57:39
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: