sjukhuset

Hej alla!
tänkte bara säga att jag slog till armen rejält, och axeln hoppade ur led igen, som den gjorde för ett år sedan ungefär. fick mycket morfin också mot smärtan, så jag har spytt 4 ggr nu.har varit i sjukhuset i 5 timmar ungefär. läkaren sa att jag inte får ta av mitellan i 1 vecka ungefär, men uppdaterar bloggen så fort axeln känns bättre. sorry men bloggen får lida lite till. ha det så bra alla läsare!
hälsningar assi som använder vänsterhanden just nu. lite svårt faktiskt :p god i feel bad right now!

Kommentarer
Raghid

oj stackare :O först bränneru kroppen sen handen :/ hoppas det bli bra

2009-08-07 00:05:56
URL: http://raggee.blogg.se/
Tompa

Hoppas armen ordnar sig snabbt... Jag är nybliven fan till din blogg och imponerad (och lite avundsjuk) på hur du brinner för ditt intresse. Lycka till med armar och allt annat !



Thomas

2009-08-07 08:43:08
Dileeeek

Kröjaa på daaj:D

2009-08-07 13:50:32
Mattias

Hej!

Hoppas att du snart är bra igen. Alltid lika spännande och kul att följa din blogg. Sedan vill jag ge dig ett stort grattis till att du ska börja i Luleå. Kan förstå om du då måste dra ner lite på bloggandet.

2009-08-07 18:08:23
Assi

*Och TACK till dig Dilek som körde mig till sjukhuset ;D



Tack Raghid. det går över om ett par dagar ;D



Tack Tompa. Vad kul, vi behöver fler rymdintresserade i Sverige!! :D Inget att vara avundsjuk över. Hittar man något man är intresserad över, och ger järnet så går det oftast bra;D



Tack Mattias, armen känns nog bättre snart.

Kul att du följer bloggen! Tackar, jag kommer nog att dra ner lite på bloggandet. kanske blir 1 inlägg om dagen, något sånt:)

*

2009-08-08 14:26:42
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: