Sen uppdatering.

Hej igen!
Ett kort inlägg innan jag lägger mig. Länken till p3s intervju med mig hittar ni HÄR. Ser verkligen inte klok ut på bilden, den togs nämligen efter en lååång mattelektion. Klicka på länken "Det är inte så att det har blivit någon ökning - det har inte skett"  för att höra mig prata.
Imorgon ska Christer som sagt upp, om inte vädret förhindrar uppskjutningen. Jag ska självklart vakna för att se det live på NASAs hemsida. Klockan 7,10 börjar det. På Fredag har jag en mattetenta, så det blir nya uppdateringar på Fredag istället. God natt från Luleå!

Kommentarer
Anonym

Grymt! Fortsätt vara kändis! =)

2009-08-28 23:35:53
Assi

* hehe, I will Anonym ;)*

2009-08-29 11:31:34
Henrik

Oj, det var inte meningen att vara anonym! Det var jag som skrev det i alla fall. =)

2009-09-09 17:45:01
URL: http://henkeliduu.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: