Hej då Göteborg!

Hej alla!
Tittade någon utav er på STS-128s presskonferens? Jag gjorde det så klart, och det är alltid ett nöje att höra Christer prata. Snart ska han upp, den 24:e kl. 07,58!

Just nu känner jag mig rätt så sömnig, ska nog lägga mig. Och klockan 04,30 ska jag vakna, åka in till Landvetter och ta flyget till Luleå. I Luleå ska jag bo i minst 3 år. Hej dåååå Göteborg. I will miss you! Har bott här i 16 år, den här staden är mitt hem. Men jag måste flytta. Tråkigt att utbildningen inte finns i Göteborg. Det hade varit jätte bra!
Time for me to sleep. Imorgon har jag en spännande dag framför mig.
Innan jag går måste jag göra en sak klart för alla. Det spelar ingen roll om ja flyttar till Luleå. Jag kommer ALLTID att vara en Göteborgare ;). Åååh tänk er, om 5 år är jag civilingenjör i rymdteknik!  Hoppas att mina 5 år bara flyger iväg.♥

Good night!

Saker jag kommer att sakna...(och självklart mina vänner)
 


Kommentarer
christofer

Välkommen till Norrland! :-)

Du kommer att uppskatta mörkret här uppe (vintertid), även om nätterna är ljusare i norr än vad de är i söder nu under sommarmånaderna...!

Charlotte-Rymdkanalen

Klart vi tittade... alltid kul att se live-sändningar. Nu är det verkligen nedräkning mot den 25 aug.



Lycka till med studierna Assi!



2009-08-14 10:06:58
URL: http://www.rymdkanalen.se
Assi

* Ja, nedräkningen börjar! :D Tack så mycket



Och tack Christofer! Ja, mörkret kommer jag atgt uppskatta. Perfekt när man vill observera *

2009-08-14 19:38:24
Raghid

du kmr lyckas o du kmr ha bästa åren :) hoppas det i alla fall, du älskar det du gör och är duktig , så ettt lyckat utbildning ska det bli!

2009-08-15 11:46:21
URL: http://raggee.blogg.se/
Henrik

Göteborg kommer att sakna dig! Får hoppas att du flyttar tillbaka om fem år (om du inte bygger dig en egen bas på Mars istället?) =)

2009-08-16 15:21:31
URL: http://henkeliduu.blogg.se/
Assi

* Och jag kommer att sakna Göteborg och alla där! Hoppas att jag inte flyttar tillbaka om fem år ahaha. Hoppas att jag är i USA eller frankrike ;D*

2009-08-18 22:03:48
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: