Uppehåll..

Hej alla!

Nu är jag tillbaka igen. Lektionen gick jättebra och jag är nöjd ;). Det fanns en lärare som vill att jag ska "undervisa" hennes klass också. Jag tackade ja, men inser att jag har mycket att göra. Får klämma in det någonstans. Kan inte tacka nej, för jag tycker att det här är roligt!
Bloggen får tyvärr komma i andrahand. Hinner inte med den. Men när jag är färdig med allt, så ska jag blogga tills fingrarna inte orkar längre ;). Har uppkörning och teori också snart.....ååå!
Idag sk jag till observatoriet som ni säkert vet ;). Christer från Astrosweden kommer och vi ska fixa Meade teleskopet! Därför är jag hemma vi 23 tiden. Sen skajag vakna 7,30 på morgonen,  undervisa och sen ta bussen till Åmål.

Därför får ni nog följa Universe Today osv. Det är Earth day den 22:e, och samma dag är det ett meteorregn! Så missa inte det. Ni får alla ha det så bra! Måste plugga teori!

Kommentarer
Henrik

MEADE!!! <3

M13!!! <3

Wohoo!!! Nu ska jag sova. =)

2009-04-17 00:58:30
URL: http://henkeliduu.blogg.se/
Assi

hahaha, ja!!!!!! We love Christer!!

2009-04-17 22:52:33
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: