TÄVLING!

Äh, startar tävlingen nu istället :). Den här gången kan ni vinna en av mina teckningar + det senaste Illustrerad Vetenskap numret. Alla får vara med. det enda ni behöver göra är att kommentera det här inlägget, glöm inte att ange din e-mail!

Svara på den här frågan, så har du större chans att vinna: Varför skriver jag alltid Discovery på färjans vinge?
Svaret skickas till [email protected]
Tävlingen håller på till Torsdag! Good luck!


btw, ser mycket mycket mycket mycket mycket bättre ut i verklighet!

Kommentarer
christofer

Tricky one! Skickar min gissning. :-)

2009-04-26 16:02:04
URL: http://www.gakforumet.tk
Stjärnskådaren

Signerad teckning, inte illa. :)

2009-04-26 17:10:28
Rolf

Det är en intressant blogg du har. Fler skulle intressera sig för astronomi. Jag har själv alltid intresserat mig för ämnet. Har du läst Marie Rådbo den kända svenska astronomens senaste bok, "Ögon känsliga för stjärnor"? Annars gör det. Du kommer inte att ångra dig när hon var ung påminner hon om dig och dina intressen.

Assi

Tack Rolf! Ja, jag håller med. eller iallafall uppskatta astronomi lite mer. Det är ju endå den gren i naturvetenskap som är häftigast/intressantast/coolast osv.

Ja, hennes bok har jag hört talas om, men inte läs :). tack, ska läsa den!



Stjärnskådaren: haha, min signatur är inte värt något så :P..

2009-04-26 20:27:30
Christian Vestergaard

Assiye !



Ville bara säga att bokstaven l saknas i din hotmailadress ovanför din teckning av rymdfärjan. Ändra detta snälla du.



Christian V.

2009-04-26 21:34:27
Assi

fixat ;)

2009-04-26 22:36:17
Stjärnskådaren

Försökte maila dig men det gick inte?

2009-04-27 12:15:13
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: