Paus

Hej alla!

Har haft så mycket att göra idag, därför har jag inte uppdaterat. Nu säger hjärnan snart stopp! Så många klasser som ska undervisas, ska fixa prov åt Ryaskolan och tipspromenad åt Sjumilaskoan. Sen har jag teori och uppkörning snart, ska till Värnamo och föreläsa på Tisdag. Samtidigt ska jag lära mig att läsa Koranen. Ska även till ett starparty nästa vecka! Huvudet orkar inte helt enkelt. Blir samtidigt stressad över att rekordmånga har säkt till Luleå Tekniska Universitet iår. Så här många ansökande har det inte varit sedan 2002! STRESS!! 17% fler har ansökt till Civilingenjör !!!!
Så istället för att skriva helt misslyckade inlägg så tar jag en paus från bloggen istället, till Torsdag. Spana in bloggen på Fredag, för då ska jag ha en ny tävling! Ni får alla ha det riiiktigt bra!

// Rymd-Assi ;)

Kommentarer
christofer

Bra beslut!

Vi vill ju inte att du ska gå in i väggen bara för att du "bara måste" göra en sak till! De andra sakerna du har inplanerade är ju lite svårare att skjuta på än blogg-inlägg...

Take all the time you need!

2009-04-18 23:37:02
URL: http://www.gakforumet.tk
mie

BARA ETT TIPS



Sugen på att få gratis presentkort rätt ner i brevlådan på en valfri butik? Det finns en ny sida som är mycket lättare att samla ihop presentkort på, man behöver inte alls ha lika många poäng för att få hem presentkort som på övriga sådana sidor (till exempel gratisbio, gratisklader , gratismakeup, gratismode osv)



Passa på att bli medlem nu, sidan har knappt några medlemmar vilket gör det mycket lättare för dig att få flera presentkort.



Bli medlem här: http://www.freestreet.se/?r=87



2009-04-19 22:15:06
URL: http://memie.blogg.se/
Tonårsliv by Leonora - Rösta på veckans blogg!

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

2009-04-20 05:35:41
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Anonym

Hej Assi, är det civilingenjör i rymdteknik du har sökt?

2009-04-22 15:07:10
bitte

Hej vill tipsa dig om en tävling jag har i min blogg det du kan vinna är detta:



En skinnjacka och ett presentkort på 500 kr

Assi

Yes, civilingenjör i rymdteknik ;D

2009-04-23 20:43:21
Olov Melin

Då ska du nog inte oroa dig för att komma in. Det är ganska låga intagningspoäng på det programmet vet jag, och du verkar ju vara duktig i skolan :)! Kolla själv på:



http://vhs.se/templates/Page.aspx?id=1446

2009-04-23 22:58:57
Assi

Hej!

Ja, jag ska egentligen inte vara orolig. Men jag har en tendens över att stressa väldigt mycket. Speciellt när det gäller astronomi. Blir extra mycket stress när antalet sökande är rekord iår.

ja, låga antagningsp. 11,40, ingenting. Hehe, ja jag är en medelmåttlig person. Inte alla mvg, inte alla g heller ;D

2009-04-23 23:41:17
Olov Melin

Jag sitter i samma sits. Jag har sökt in på GIS-ingenjör programmet i Karlstad. Även där är intagningspoängen låga men man blir ju alltid lite orolig, människa som man är. Men det ska nog gå bra!

2009-04-26 10:43:40
Assi

aaa vist är det så, även om det är låga antagningspoäng. Man blir väldigt nervös!

jag hoppas att både du och jag blir antagen!

2009-04-26 10:52:42
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: