OMG OMG, TRODDE ALDRIG DETTA!

Hej alla!

Idag har jag gått runt i stan och efter det gick jag hem till en kompis som "firade" sin födelsedag ;).
Jag viste faktiskt inte att mina astronomi lektioner var så uppskattade i Ryaskolan. För idag kom det fram en till lärare och undrde om jag kunde undervisa 7:orna också. Jag sa självklart ja, why not liksom? Viste inte att lärarna skulle uppskatta det så mycket.

Och vet ni vad:D Såg på ESA:s youtube sida att min video fråga har blivit accepterad :D:D. Jippiiii! http://www.youtube.com/watch?v=okpNcG3vu_E . Fan vad glad jag blir nu! Och så här skrev dom till mig från ESA.

Dear Assi,

Thank you for posting your question to Frank De Winne on the ESA YouTube channel.
Your question has been selected.
Stay tuned to see to see the answer to your question.

Best regards,

Sebastian D. Marcu
ESA YouTube Moderator

Mina damer och herrar, jag DÖR! Tänk om han är i ISS och säger, Dear Assi. I'm now going to answer your question.... Herregud säger jag bara! Men jag tror att han kommer att svara på min fråga när han är i Moskva ;D Men endå, en astronaut ska svara på min fråga!

Kommentarer
christofer

Men har inte redan en astronaut svarat på en fråga ifrån dig...?

Du frågade ju Christer F: "Vill du gifta dig med mig?" Närå, men frågade inte du om du kunde få hans autograf? =)

2009-04-27 21:42:35
URL: http://www.gakforumet.tk
christofer

Ja det är bara att gratulera igen till dina fortsatta framgångar i livet! Det borde snart göras en film om dig och din framgångssaga! :-)

Tycker jag!



Hoppas att svaret kommer från ISS!

2009-04-27 21:46:20
URL: http://www.gakforumet.tk
Assi

tack tack :). Filmen hade blivit en total flopp säkert :P. Ja, jag hoppas verkligen det. Även om jag inte får besöka ISS så har mitt namn uttalats där. Wow!



haha, hade han varit yngre så hade jag friat till honom heheh :P. Jag har redan hans autograf ;D. Fick den när jag träffade honomo i Sthlm.

2009-04-27 22:04:34
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: