Me and astronomy

Tjenare alla!
Sitter hos kusinerna i Sthlm. Det är därför jag inte uppdaterar. Idag ska jag äntligen till Göteborg! Det börjar bli lite tråkigt här förstår ni ;). Vill väldigt gärna gå till observatoret också!
Sen är det dags för nedräkning! Om 8 dagar örjar mitt projekt, astronomi för barn och ungdomar! Can't wait!
Här har ni iallafall två bilder på mig, när jag håller "föreläsnngen". Fick en hostattack typ när det började, för det har kliat sådär jobbigt i 1 vecka nu i halsen. Mer bilder hittar ni på Egna Vingars hemsida :)
 
(ser ni mitt ansikte hhehe. Helt röd och jag ser ju död ut! Vaknade 5.50 den dagen så kanske därför)
Ha det så bra nu! Om 3 timmar tar jag X2000 till underbara Göteborg!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: