:(

Tja!
Det är fel på Com Hems trådlösa internet, för interneten har inte fungerat idag :S. Använder en annan dator.
Idag har jag varit ute och promenerat i flera timmar. Perfekt väder ute,så varför sitta inne?

Sen har jag varit på dåligt humör, för såg att någon i Ryaskolan har snott mitt okular till teleskopet. Jag menar, vad ska man göra med ett okular? Nu är teleskopet i stort sett värdelöst, för dom tog okularet som förstorar. Nu har jag bara ett kvar som ger en wide angle bild. Nä, nu ska jag skriva om rymdåldern och framtidens rymdfärder.  Det får bli en bild istället. Gonattish! // Rymd- Assi

En perfekt bild, som föreställer Saturnus' ringar. Den här bilden är den senaste, som
publicerades för någon dag sen I think.

Nu måste jag sova..imorgon ska jag undervisa 8:or klockan 8.00! Efter det måste jag till biblioteket och plugga. Men innan jag gör det så utser jag en vinnare. Så imorgon 14.00 får ni se vem som har vunnit!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: