Dagens bilder! Vilken upplevelse

Heeej alla läsare!

Nu är jag tillbaka, efter en någorlunda bra föreläsning. Jag glömde bort att säga ett par saker, men allt flöt på och sen ställde besökarna frågor som jag svarade på :). Det var fullsatt!! Bara 3 platser som var lediga typ. Vilken kick man får av något sånt här. Sen gick vi runt i Universeum, och gissa vad jag fick?! gratis inträde till Universum under ett helt år. Kommer att bli många besök, för vem tröttnar på Universeum egentligen? Sen så finns det föredrag som jag kan gå på och lyssna :).  Nu har jag bara 4 föreläsningar kvar, sen är det roliga över. Känner mig som en riktig astronom ;)
Här får ni några bilder iallafall, som togs under dagen. Just det, gissa vad?! Idag vill en journalist att jag kontaktar henne. Blir nog GP igen för min del:) Alltid lika roligt! Sen är jag med i två magaziner, som alla kan läsa snart. HOPPAS att en ESA person läser en av artiklarna ;)

Nu måste jag sitta och vila lite. Snart ska jag till jobbet och jobba till 22 :'(!!! Ha det gött!

  ¨ 
     

Kommentarer
Stjärnskådaren

Coolt. Inget filmklipp så vi kan se föredraget också? :)

2009-04-02 17:50:51
Assi

nej det har jag inte :(. Kan ju låte min kompis filma lite nästa vecka. Ska föreläsa igen ;D

2009-04-02 19:00:18
Dilek

Vi är bäst!! :D Hahaha... Ha dännnnn Pussännnnnnnnn

2009-04-04 09:18:33
Assi

bäst är bara förnammet ;)

2009-04-05 12:05:11
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: