We saw Jupiter.

Hejj!

Nu är jag hemma från observatoriet. Vi hann inte med så mycket. Tittade lite på Jupiter. Andromeda var inte synlig. Det blir den senare när dagarna blir kortare. Men kul att se Jupiter och 4 av dess månar. Imorgon har jag min första visning :D Ska bli roligt, verkligen! Nedan har ni några bilder som vi tog när vi var där. Nu måste jag titta på Scrubs och Southpark. Efter det ska jag sova. God natt!

              
Dilek spanar in Jupiter      Jag försöker att hitta Jupiter    Sumeya tittar hon med

Kommentarer
Carl XVI Gustaf

Spännande, du får ta med mig oxå till en runda! :)

GIDIK

2008-09-24 12:40:57
ASSI

Hej!

bara att komma till observatoriet på måndagar och onsdagar^^

2008-09-24 12:56:08
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: