Wanna se me in action?

Hejj igen!

Idag ska jag till obervatoriet då. Brandövning tror jag att det var + mycket annat. Hoppas att det blir mycket astrotalk, för det gillar jag. Tänk er att prata astronomi med Christer F. En dröm! Idag ska jag även få nycklarna till obset. Ska bli visningsledare nu, min första visning blir nästa vecka:D yeah!! Det blir jag och en annan som ska ta hand om visningarna på onsdagarna. Han ska prata om solsystemet osv. och jag ska ta hand om teleskopen. Ska hitta planer och stjärnhopar, ja allt möjligt man kan se på himlen. Nu får jag verkligen hoppas på att vädret blir fint på onsdag. Men som sagt, kom förbi observatoriet nästa vecka and se me in action!

Vet ni vad jag kom att tänka på igår när jag log i sängen? Om Luleå har ett observatorium kan jag ju jobba där. Ska se om dom har ett, för då ska jag lätt söka jobb när jag flyttar dit! :)
Ha det bra nu. Ska titta på Scrubs och sen vet jag inte. Kanske blir det ett inlägg innan jag drar till obset,vilket är klokcna 18.00. Kramar från astronomen (vill kalla mig för det nuuuu!)

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: