Glad Som F*n!

Hejsan!
idag har jag bara varit upptagen, om man kallar vara med sumeya upptagen. Har iallafall hängt runt med henne idag.
Var det någon av er som såg Gravitationens gåta på Svt2? Ganska intressant faktist. Dock såg jag inte hela, för Simpsons och Family guy var på tv, mina favoriter. Jag förstår mig inte riktigt på Einsteins relativitets teorier. Det här med rumstid, dvs rum och tid är sammanflätade. Och att tiden går långsammare där gravitationen är som starkast. Eller att rumstiden bildar gravitationen. Sjukt faktist. Kommer nog aldrig att förstå, utan bara acxeptera det :)

Längtar starkt till nästa vecka. Då ska min krönika publiceras, ååååh! Och denna veckan (hoppas jag) kommer artiklen äntligen publiceras i GP.Sen ska jag också bli visningsledare nu. Guuuud vad allt går bra just nu :D
Dexter börjar nu :D yeah. Ska ladda upp några bilder innan jag stänger av datorn...

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: