Den här sidan är värt att besöka.

Hahaha, jag har hittat världens bästa sida. http://2012-chat.com/ heter den. Där kan man chatta om planeten x, även kallad Nibiru. Finns denna planet? Nej, självklart inte. Jag sitter och chattar med några som säger att den finns och kommer att synas år 2009, Maj månad. Seriöst, jag skrattar :D. Idioter som inte kan skriva på engelska, påstår att den finns. OM den nu finns, borde man inte kunna se den redan nu. Nibiru påstås vara en riktig stor planet, borde den inte synas med ett teleskop? Vet ni vad, jag ska fortsätta att chatta med dessa människor. Jätteroligt :D Och vet ni vad, köpte en bok om Nibiru. Världens SÄMSTA bok någonsin, författaren vet inte ens vad han säger. Undrar vad alla som tror på detta kommer att göra år 2012, när planeten inte syns och dom inser att den inte finns. ÅÅH, människor som inte kan något om astronomi borde inte hålla på med astronomi. Okunniga människor hittar bara på saker, och det finns stackare som tror på dom. Nä nu ska jag prata med dem :D ihihih. Ska klippa ut det roligaste och publicera det här lite senare.

Kommentarer
Namn

Har läst runt lite på din blogg, eftersom jag själv är älskar astronomi. Men när det kom till Nibiru där du säger att den inte finns, det är fel eftersom Nasa hittat planeten redan 2003. Vissa saker berättar Nasa dock inte för allmänheten. Men man tror på det man vill.



Och angående Mayakalendern, där allt detta om 2012 (egentligen 2011) är också upp till var och en om man vill tro på den. MEN, de kunde förutspå en massa saker som skulle hända, Hitler, tsunamin, 11 september osv.



Allt som står på internet om jordens undergång och hela alltet är manipulerat och man ska inte tro på allt. Personer som har trätt fram de sista deceniumen och påstått en massa om 2012 är bara idioter som vill bli kända på något. Jag tycker att alla som vill engagera sig inom astronomi borde i alla fall läsa lite om mayakulturen och hur de arbetade med astronomin, för det kan man få bra lärdomar av i framtiden och det får en att tänka liiiite positivare om tex Nibiru och andra planeter och ting som "inte" finns enligt personer utanför Nasa.

:) Grym blogg annars! Inte ofta man stöter på bloggar om just astronomi.

2009-02-15 20:38:45
Nora

Tja!

Jag är sjukt intresserad av astronomi, är bara fjorton dock, emn har läst sånhär rymdböcker sen jag va 9, älskart =) & det jag tänkte säga var att din blogg is so amazing! Grymgrymtgrymt bra, slipper läsa alla dessa bäcker nu hahah...

2009-10-10 21:26:54
URL: http://noraafazel.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: