Brand new.

Heej!

Igår blev det inget inlägg. Var hemma hos Sumeya till 22.30 ehehe. VI lagade mat och efter det tittade vi på White Chicks, rolig film. Idag är det soligt och fint, passar perfekt när man ska åka till stan. Jag och Dilek ska till bokmässan idag :). Mina fingrar kliar alltid när jag ser alla billiga böcker där. Kanske köper jag några. Hoppas att det finns någon bok med Colin Forbes. Finns mycket annat också att köpa där, allt är såklart jättebilligt.
Så nu sitter jag och äter frukost, och om 45 minuter ungefär ska jag ut. En sak till, har ni märkt att designen har ändrats på min blogg. Jag verkligen HATADE den gamla, så igår satt jag och fixade bloggen. Tyvärr blev den inte så fin, men MYCKET bättre än den gamla. När jag kommer hem igen ska jag ändra på den lite till.
Nä nu måste jag stänga av datorn. ha det så bra!

p.s. Är det bara jag som älskar brie ost?? äter det nu d.s

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: