Armageddon & Apocalypse scenarios

Det finns absolut inget intressant att skriva om när det gäller astronomi just nu. Varför inte se vad Youtube har att erbjuda. Jag bara älskar att se alla: Top secret NASA footage, tapes osv. Det är bara att söka NASA top secret och du får över 100 träffar. Chattade med en amerikanare på 2012-chat, och han sa att jag borde titta på den här (6 delar). Och det tänker jag också göra. Påminner lite om Phil Plaits bok faktist. Den här har visats på BBC.

update: VÄRT ATT KOLLA!

Har någon av er sett Boston Tea Party med Filip och Fredrik någon gång? Patrik Norqvist i superfemman är lärare i Umeå universitet. Jag träffade honom, han var våran mattelärare i några minuter. Sen hjälpte han oss med mycket annat. Han är allt rolig! Snart börjar programmet igen, ska följa det så klart :) Jag vet inte vad det är med Umeå, kände mig så hemma där :D. Men eftersom att Luleå har en master utbildning, så väljer jag Luleå istället.


Kommentarer
Nisse

jag såg första delen, och den var helt ok.

2008-10-20 15:21:48
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: