På engelska :D

Gissa vad. Jag fick ett mail utav universetoday.com. Frågade om jag kunde skriva nästa rymdkarneval, och det här sa han: Hi Assi, would you like to be the host for this week for the English version? And maybe you could host the Swedish one at the same time. It would be cool to have all the English entries and then the Swedish ones.

Självklart sa jag ja :). Vem skulle inte göra det? tränar min engelska, samtidigt som andra lägger märke till mig.Jag vill synas!! Ska bli kul iallafall. det finns så många rymbloggar på engelska, så det blir nog en lätt match. Eller så misslyckas jag totalt ?! Neeej ska tänka positivt nu. Har 3 dagar på mig.
Nu ska jag iallafall gå igenom lite tidigare rymdkarneval inlägg, för att se hur det fungerar egentligen. Har inte fått ett riktigt grepp om det än. Thanks Fraser Cain:D


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: