Nörd :)

Hej igen!

Tittar på Desperate Housewives, som dom flesta gör just nu. Har även skrivit en bok recension. Som jag har sagt tidigare så vill jag förbättra min engelska, så därför lånade jag en bok på engelska och du recenserat den. Tycker att sådant är så roligt :) (jag är en nörd jag VET ^^).
Har inte gjort så mycket mer idag. Och i astronomi världen har det inte heller hänt något, tråkigt.
Kommer ni ihåg pärlplattan jag gjorde? Om inte, här har ni den:

Måånga gillade den, så jag har bestämt mig för att göra ett par stycken och sen ge dom till några personer. Nä nu ska nörden titta på tv. See yaa later!

Kommentarer
Sanna

söt pärlplatta!

2008-10-21 21:28:49
Assi

hehe TACK :)

2008-10-21 21:29:48
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: