Happiest girl ever!?

Heeej!

Idag har jag träffat Susanne Edmark från tv4. Vi pratade lite om allt möjligt. Avslöjar inget mer :P
Och så fick jag ett samtal nyss, från en från det astronomiska sällskapet. Som jag har sagt tidigare, ska jag undervisa i astronomi på Rya-och Sjumila skolan. Jag skickade ett brev till dom för inte så länge sedan, och idag ringde en som var ansvarig upp mig. Jag sökte ett bidrag och han sa att jag kanske får pengarna, att det ser bra ut.
Nu är jag Jääättteglaad, för då kan jag köpa alla fina priser till eleverna. Jag ska få ett svar nästa vecka :D Sweet!
Han sa även att han sitter och läser min krönika, vilket gjorde mig glad :D!

Iallafall, håll tummarna för mig . Nu ska jag titta på tv en liten stund. Brb ^^ Och förlåt att jag är så hemlighetsfull, men det måste jag vara. Vill inte avslöja fööör mycket.

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: