Färdig packat!

Hej hej!
Snacka om en ganska hektisk dag :P. Men jag kom hem precis ^^.  Har packat färdigt! Blev en stor väska, fullt med kläder. Nä inte fullt, men väskan är halvfull. Ska köpa massa saker i egypten :). Dom har även häftiga sedlar.

Sfinxen, skitsnyggt! Jag älskar Sfinxen, ska bli
kul att se den !!

Nu måste jag börja med rymdkarneval-inlägget. Tar nog en timma eller två, pga. att det är på engelska.
Ses om en liten stund!

Update: Nu är jag klar med det engelska rymdkarneval-inlägget. Det ser bra ut faktist, men det är ju astrofysiker och andra som kommer att läsa inlägget. Vad dom tycker vet jag inte, men dom får tänka på att jag bara är 19 och har lärt mig allt jag kan om astronomi själv. Men nu tänker jag definitivt gå och lägga mig. Har verkligen inte skrivit ett riktigt astronomi inlägg idag, sorry. Imorgon ska jag jobba :(. Börjar 8 och slutar någon gång vid 14.
Goood night!!!

Kommentarer
Nina

svar: vad roligt! :)

lycka till!



kram/nina

2008-10-24 00:34:15
URL: http://totalflopp.blogg.se/
Assi

Tack tack :D

2008-10-24 19:23:19
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: