Astronomy!

Hej igen!
jag håller på att skriva nästa carnival of space åt universetoday.com. Det går faktist ganska bra. Har börjat med en presentation osv, och Fraser ska maila en lista med olika bloggar till mig. Får nog mailet i vilken stund som helst.
Vad mer gör jag? Lyssnar på musik och läser astronomi artiklar. idag blir det observatoriet, och som det ser ut nu så är vädret fint. Soligt och liiite mulet. Men hur det blir ikväll vet jag inte. Blir lite moln här och där klockan 20, men dom blir tätare vid 21 tiden. Då är jag klar med min visning.
Jag ska också ut med Dilek och Sumeya en liten stund. Vädret är fint, så det blir nog en promenad. Ska även ta med mig kameran och ta bilder :). Men nu ska jag stänga av datorn, har suttit framför den ganska länge nu. Det blir ett inlägg senare ikväll, runt 22 tiden. Wish me good luck! Hej då!

Till er Göteborgare eller andra som är i Göteborg, kom till observatoriet :)! Ni kommer att lära er otorligt mycket! Och så får ni se saker ni aldrig tidigare har sett, i förstoring.

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: