Astronomi lärare

Heej!

Vet ni vad, jag måste ju börja att skriva ner det jag ska lära ut. Ska ju vara astronomi lärare för 6 klasser om ett par månader :D. Men det är alltid bra att börja tidigt, för då hinner man träna in allt, och göra eventuella ändrigar. Lektionerna ska vara så roliga och intressanta som möjligt. Måste även hitta ett bra rymd-experiment som jag kan visa 6:orna.
Jag längtar så! Ska sitta och göra en tankekarta. Ska lära ut nybörjar astronomi, så det kommer att bli lite svårt faktist.
En sak till, vet någon vart man kan trycka t-shirts? Ska vara lite billigt. Please help me :D!

Om lite mer än 1 timme ska jag ut med kompisar! Ha det så bra och besök NASAs hemsid så ofta ni kan eheh. Bästa hemsidan någonsin! Hemsidan är proppfull med information.

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: