Vilka goda nyheter!

Hej!
Jag kan INTE somna. Så fort jag lägger huvudet på kudden så börjar jag tänka på precis ALLT! Det är jobbigt :P
Fick det här meddelandet nyss:

Fick veta detta nyss av Dan Xxxxxxxx, på "The Institute for Solar Physics of the Royal Swedish Academy of Sciences, AlbaNova" Svenska astronomiska sällskapets styrelse har beslutat tilldela Assiye Süer, Göteborg, Rosa Tengborgs ungdomsstipendium på xxxx kr. Stipendiet kommer att delas ut i Stockholm den 15 januari i samband med högtidlighållandet av det internationella astronomiårets början.
Detta är första gången stipendiet delas ut. Hedrande att få vara först! :-) Stipendiet har ju tidigare (sedan 70-talet) bara getts till unga arkeologer!

Tack Cristofer för dom goda nyheterna. Är jätteglad :D!
Nu måste jag läsa lite om stjärnors olika stadier. Fick nyss reda på att jag ska hålla i en visning imorgon, åt 1 skolklass :D Ska bli JÄTTEROLIIIIGT! Barn brukar oftast ställa många frågor, vilket jag gillar. Så imorgon 19.00 :) Gött!
Det ska regna imorgon, men jag bryr mig inte.

Men innan jag börjar "plugga" så ska ni få ett citat ur dagens Scrubs. HAHA. BoB vs. Dr Cox.

Hey, Bobbo, now when the Dark Prince does finally call you home, please promise me that you'll donate your body to science. And I don't mean medical science, I mean NASA. Because when those buzz-cuts have all but given up on trying to figure out just exactly what a black hole is, and they get one look at that space where your heart was supposed to be, well by-gum, you know they're just gonna say - Aww, shucks! That's what it is!

God natt alla!

Kommentarer
Dilek

Jaa here we come Luleeeeå:) Krigaaaa;D

2008-11-13 14:26:02
Assi

Det var du som gjorde det :P jag skämmdes ahhaa

2008-11-13 14:28:04
Dilek

Hahahaha men de lugnt, vi ska kriga ännuuuuuuu mer i Luleeeeå:D, med kriga menar jag nu då Pluggaa,, i denna sammanhanget:pppppp

2008-11-13 14:29:52
Assi

jarå;)

2008-11-13 14:37:39
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: