Twilight, wow.

Som jag sa tidigare så var jag på bio, och tittade på Twilight. OOOjojoj vad filmen var bra!! Ryser så fort jag tänker på den. Det roliga var att Dilek satt i mitten, en kompis till höger och jag till vänster. Hon till höger grät, och jag höll mig. Annars skulle jag också gråta. Och Dilek satt bara där och tänkte what?! Varför gråter ni. 
Jag tänker inte avslöja något, ni måste själva se den. Fan vad bra den var!
Nu sitter jag och äter min blåbärs och hallon paj. Bakade hela 3 stycken åt Sumeya, och när jag kom hem så bakade jag en åt my family. 4 pajer, inte illa va? Tittar på klänningar och drömmer mig bort till Sthlm och astronomi firandet.
Nu känner jag inte för datorn länge. Ska läsa en bok eller lösa lite kakuro ;). Gooooood night!


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: