Tv kväll!

Tjeeenare alla!
Tillbaka igen, och det blev en liten visning. Molnen drog sig över himlen, men försvann en liten stund. Då passade jag på att visa Plejaderna, mycket uppskattat! Imorgon ska jag på en föreläsning, där b.la. en ESA anställd ska prata. Och självklart ska jag fram till honom och prata lite, eventuellt be om hans visitkort. För jag har many many frågor :).

Biljetterna är beställda,och jag passade på att hämta dom innan jag gick till observatoriet. Nu gäller det bara att vänta och vänta, på att tiden ska rinna iväg :).  Och jag har även fått observatoriets schema under astronomi året, vad som ska göras osv. Det ser riktigt bra ut. Längtar!
Nu tänker jag iallafall stänga av datorn och se vad som finns på tv. 1 timme kvar till Scrubs och South park ;). Good night!
Bild: NASA

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: