SE RYMDPROMENADEN LIVE NU!

Heej!

Tycker att ni ska spana in NASA tv. Dom visar en live sändning just nu och man kan se astronauterna arbeta nu. Aaah, jag ser rymdpormenaden nu. Personen som jag ser har rymd dräkten på sig. Gissa om jag blir avundsjuk! Jag ryser. Så skynda er, besök NASA tv now! Ni förstår inte hur mycket jag vill vara där uppe när jag ser live sändingen. Å gud!
Ser ni liv linan? Tänk er att linan är det enda som håller kvar astronauten. Och ser ni utsikten? Undrar hur det känns att vara ute i rymden och ha jorden under sig. Jag hade blivit lite rädd eheh.


*That is the wrong bolt, Christer!   Of corse it is :). Stackars Christer F. hehe*

Kommentarer
Julia

Sv: tack tack! :D

2008-11-18 22:15:38
URL: http://liiaaaa.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: