Power point presentation.

Ojoj, är liite nervös. Tänker på visningen som jag ska hålla på torsdag. Jag är så glad att det är bra väder, för då kan vi vara ute och titta på himlen i 1 timme ungefär. Efter det måste jag nog visa ISS bildspelet, och jag kan fortfarande inte allt utantill. Jag kanske ska göra ett eget bildspel imorgon, vet ej. Kanske något om Christer Fuglesang och hur han blev till en astronaut! Oj, vilken bra idé hehehe. Jag har ju läst hans bok, så det är no problemo. Ska nog till biblioteket imorgon och låna boken: människan i rymden, för jag kan nog få mer information där om hans resa. Jag har ju glömt lite :)
Good night alla! Även om jag tog en 2 timmars tupplur så känner jag mig endå sömnig. Scrubs börjar snart också!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: