Något man inte ska missa :)

Hej!

Jag har aldrig sett månen passera Venus, aldrig. Och det sägs att det är ganska häftigt att se det. Men härifrån kommer vi kunna se månen göra det. Den 1:a december klockan 15.50, nu på måndag. Och det var ju kul, för då ska det bli molnigt. TUR! Har missat en månförmörkelse pga. vädret och nu detta. Hade kunnat gå ut och se det hela med mitt teleskop. TYVÄRR! Men för er andra i Sverige, som får en fin stjärnklar himmel. Passa på.

Nu har jag suttit och löst 4 karuko pussel. Är glad, för jag börjar förstå det lite :). Om en liiten stund ska jag till Sumeya, tönten kan inte baka en smulpaj :P. Så ska göra det åt henne. Hallon / blåbärs paj ska det bli. Efter det ska jag på bio med Dilek, ska bli Twilight filmen. Den ALLA snackar om, den ska jag se idag.  Men nu ser jag att Simpsons har startat.
Ni får ha en trevlig lördag. Vi ses ikväll :)!

Kommentarer
Henrik

Man borde låna en bil och köra bort från molnen ut i skogen nånstans...

2008-11-29 14:41:03
Assi

aa verkligen!

2008-11-29 14:43:17
Henrik

...jupiter kommer vara precis brevid dessutom... Kollade på SMHI men det verkar som att det ska vara regn över typ hela Sverige då. Skit.

2008-11-29 16:17:09
Assi

Jag vet, varför ska det alltid regna ?! Vi missar ju så mycket!

2008-11-29 20:54:14
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: