Mot stan!

Hej!

Nu är jag vaken, ska äta snart och åka in till stan. Men först läser jag alltid astronomi bloggar/artiklar innan jag äte frukost. Äntligen hittar jag en bra, på universetoday.com. Många, många, många tror att månladdningen aldrig skedde. Det finns flera hemsidor där dom "bevisar" att dom aldrig landade på månen. Men här har ni ett bra inägg som måste läsas, Månlandningen . Jag har pratat med flera som tror att allt var inspelat i en studio :S.

Ojj, den här bilden tar mig tillbaka till barndomen. Vad gammal man känner sig :P. Jag fyller 20 år om 2 snart:O. 7 år av astronomi ♥. Men för er som inte förstår vad jag menar, så läs:Om mig.

Nu ska jag äta och sen iväg. Ha det såååå bra!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: