Jag dör snart!

Heeej!
Kom hem för 10 minuter sen ungefär! Snacka om att jag har stressat idag. Åkte in till observatoriet och var där 45 minuter innan själva visningen. Detta för att förbereda teleskopena och allt. Men tyvärr så gick dörren inte att öppna. Så jag var tvungen att vänta till 19.00, så att en stark lärare kunde öppna dörren. Och han drog i så mycket,så att låset gick sönder :P. Det flög ut en bit.
Sen fick jag snabba mig till teleskopen och ställa in dom. Visade Andromeda och plejaderna, mer hann jag inte med.
Efter det kom en till klass, och barnen var lite för stressade. Detta gjorde mig ännu mer stressad, och jag lyckades inte hitta Andromeda. Så det fick bli plejaderna.  Dörren går nu att låsa upp, utifrån. Men inifrån är det inte så enkelt. Aja, larmat å klart. Pratade också en hel del, så nu är jag lite hes :P.

Äntligen är man hemma.Tänker gå och lägga mig. Imorgon ska jag till observatoriet, och jag längtar :). Jag hoppas att det blir fult väder framöver, när jag håller privata visningar. Då slipper vi stressa vid teleskopen :P För det är inte lätt att stå där ensam och ställa in massa grejer. Och Scrubs har börjat! Goood night! Imorgon ska Assi sova till 13.00 ^^.

Så på vägen hem fick jag mig en överraskning. Någon hade kastat en sten i glasrutan, och där hänger ju mina tavlor!Kanske någon som hatar mig, är avundsjuk på mig eller bara hade tråkigt. Dålig stil tycker jag iallafall! Är så trött på alla som vandaliserar Biskopsgården!!! LÄGG bara AV! Det är dina föräldrars skatte pengar som går åt all reparation och till att förnya allt ni har förstört!

Kommentarer
christofer

Vad tråkigt med fönsterkrossningen!

Förhoppningsvis var det inget personligt menat mot dig eller dina fina tavlor, utan bara ett simpelt "pojkstreck"...

2008-11-26 00:43:28
URL: http://www.gakforumet.tk
Assi

a verkligen. Hoppas att det är det. men jag bryr mig inte riktigt om dom hatar mig ;). hehe

2008-11-26 11:02:22
Dilek

Verkligen fult stil såg det idag att fönstern e sönder:S. Sjuka människor med ingen sysselsättning!! get a lifeee!!!

2008-11-26 11:31:26
Assi

dom vet inte hur man ska bete sig. Biskop-ungar ;)

2008-11-26 12:04:14
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: