It was AWESOME!

Heeeej!

Kom hem precis, och trött som... Höll i en 2 timmars visning, och det gick BRA. Tyvärr var det inget observations väder, men det gjorde inget. Jag pratade non stop :P Och blev hes till slut. Är dom inte trötta på mig, tänkte jag hela tiden.
Och dagens kommentar: "Vad roligt att se ett ungt ansikte. Blir så glad" . Komplimangen gjorde mig också glad :). I slutet blev det lite si sådär. Dom ville se bilder av andromeda och andra saker. Så jag tog fram diabilderna, och det är första gången jag tar fram den. Blev lite pillande innan jag startade. Sen visade jag några hemsidor. Efter det var det goodbye.
Nu vill jag vila ut lite grann, och äta ;). SÅ jag kommer tillbaka om en liten stund och skriver ett par rader.

Update: Neeej, jag orkar inte :P Ska ZzzZzz. Och jag vet, sämsta uppdateringarna dessa dagar. Sorry.
Good night!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: