Gillar att babbla

Hej!

Dansen gick jättebra :). Men när hon satte på musiken så blev jag jätteledsen. Påminde mig om Egypten, jag ville bara dit igen. Jag kanske köper en lägenhet där i framtiden :) vem vet? Det är kanske billigt har jag hört, och vi fick ett nummer från en som säljer hus. Han sa att han kan ge oss "ett bra pris", för att vi är muslimer och att vi blev vän med honom :).

Imorgon ska jag jobba till 18.00. Efter det ska jag hem till en kompis. Hon har en inflyttnings träff, eller vad säger man? Med andra ord, hon har gift sig, köpt en lägenhet och vill bjuda hem oss. Så dit ska jag efter jobbet.
Nu måste jag MÅLA, eller snarare lägga till några detaljer. Så att tavlorna ser bättre ut. Men jag kan erkänna att dom ser amatörmässiga ut. Jag har inte målat med akvarell i 4 år. Eftersom att utställningen är redan nu på tisdag, så hinner jag inte måla med oljefärg. Det jag är van vid. Men äh, kommer att ha fleer utställningar framöver. har redan haft 3, och planerar att ha några i Luleå också. Men bara om jag flyttar dit :)

Och på onsdag har vi ju öppet på observatoriet. Jag ska sköta allt snack! En annan person brukar sköta snacket inne och jag sköter snacket vid teleskopen. Men är bortrest, och jag ska ta hand om allt.
Blir det bra väder så ska jag visa allt man kan se. Och blir det dåligt väder så ska jag visa ett bildspel om ISS. Det är månadens tema :). Därför måste jag plugga in det jag ska säga, men det kommer jag inte att lyckas med. Ska ha fusklappar;) hihih.

Men nu babblar jag igen. Måste börja måla nu, och sen ska jag duscha. Börjar 10.30 imorgon, så lite sovmorgon blir det.
Ha det så bra nu. Kommer inte att uppdatera bloggen mer idag.  Uppdaterar den imorgon, OM jag hinner.
Good Night!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: