Gick riktigt bra!

Heej alla!

Malcolm Fridlunds föreläsning var jättebra :). Intressant och lärorikt! När han var klar så gick jag fram till honom och bad om hans visit kort. Och nu har jag det i handen ;). Ska äntligen få prata med en ESA anställd, längtat länge!
Efter det gick jag till observatoriet, och det gick nästan för bra! To good to be true helt enkelt. Kunde svara på allt och barnen var lugna och snälla, frågvisa också. Jag älskar när dom frågar mycket :D.
Nu tänker jag inte babbla mer, utan titta på Tila Tequila (jag vet jag VET) och efter det det gamla vanliga. Behöver inte säga det mer heheh :D. Ni vet.   Så Goood night alla! Nu är jag ledig till onsdag next week. Vilket betyder sova och sova!
Men innan jag ska maila Malcolm F.

Oj oj, fick en inbjudan nyss. Till astronomi2009 firandet, i Göteborg. tack Gösta G. Får också ta med en kompis, men ingen är intresserade av naturvetenskap. Äh, går själv ;)!

Åååå vad jag älskar mitt jobb!
Dyra, men roliga "leksaker" :)

Kommentarer
Henrik

Jag är intresserad av naturvetenskap om du inte hittar nån riktig kompis som vill följa med! =) Förresten kom jag att tänka på en grej angående bilden; vet du vad det är för modell på det Meade-teleskopet? Tänkte göra lite research och se vad felet kan vara, ingen annan verkar ju orka ta tag i saken... För det är typ tusen ggr bättre än de andra teleskopen tillsammans, och det står bara där och samlar damm!

2008-11-27 23:47:45
Robert

Va, inga naturvetenskapsintresserade i Gbg?



Vi kanske måste ut till typ Komettorget och plocka folk på måfå....

2008-11-28 08:11:27
URL: http://popast.nu
Assi

aahaha Henrik, är inte du bjuden. Annars får du mer än gärna hänga med!

Jag vet faktiskt inte vilken modell det är, kolla upp det idag när du har en visning för chalmers elever ^^. Hehe, igår stod det ett par utanför observatoriet. Dom trodde att Michele skulle ha sin föreläsning om stjärnor. Hmmm ^^

2008-11-28 10:29:57
Assi

Hahah, mina vänner är inte intresserade iallafall. Och eftersom att det är astronomi så är INGEN intresserad ^^. Så är det

2008-11-28 10:30:44
Henrik

Jag har ingen aning, kanske att jag är bjuden utan att veta om det? Och angående Roberts kommentar känns det som att jag är typ den enda i hela bergsjön som är astronomiintresserad, även om jag inte bor vid just komettorget =)

2008-11-29 02:56:55
URL: http://henkeliduu.blogg.se/
Assi

Hmm, vet inte. Du kan ju alltid fråga Gunnar. Jag sms:ade honom och sa att jag har bytt nummer och lite grejer om observatoriet. Han svar var: hej Henrik, ska prata med styrelsen .....

Henrik? :P

2008-11-29 10:45:17
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: