Ett personligt inlägg...

Okay, jag måste erkänna. Jag har bara skrivit ett riktigt astronomi inlägg på länge nu. Jag är så lat dessa dagar, jag vet inte vad det är. Men om jag får gissa, så tror jag att det beror på att jag var i Egypten och solade/badade/åt varje dag. Där latade jag mig väldigt mycket. Självklart har det påverkat mig, men jag vaknar nog upp snart.
Nu måste jag duscha, och titta på tv. Två avsnitt av Simpsons och 2 Family guy avsnitt visas lite senare. JAA! :D
När jag är tillbaka så ska ni få ett riktigt astronomi inlägg! Lovar!

Jag har även upptäckt att det är ungefär 5 månader kvar tills jag ska undervisa i astronomi. Jag måste ju skriva klart alla anteckningar! Sen gäller det att göra ett bra bildspel, och kunna precis allt jag ska säga utantill!
Nä nu stressar jag :P. Men om jag fortsätter att vara så här lat hela tiden, så blir jag nog aldrig klar. På tisdag ska jag till statsbiblioteket och skriva precis ALLT som ska vara med. För nu har jag även fått ett jobb, och ska jobba varje söndag och måndag, fram till den 28:onde December. Men varför stressar jag egentligen ;). Jag har redan skrivit hälften.

Föresten så fyller jag år snart. 20 år. Och vad behöver en 20 åring? Jo, datorspel :). Jag vill verkligen ha The sims 2 och Spore. Kanske finns det någon snäll där ute som kan köpa mig ett av dessa spelen ;).
Jag erkänner, är väldigt barnslig.

Nä, nu babblar jag bara. Ska läsa lite i Illustrerad Vetenskap för att lugna ner mig lite, hehe. Vi ses lite senare ikväll.

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: