Drömyrket, eller vad säger ni?

Just nu är jag verkligen inne i astronomi, dvs. läser, pratar och skriver om astronomi. Ååh vad jag vill bli astronom och astronaut! Jag vill se en uppskjutning och vill verkligen besöka Kennedy space center. Ryanair ska snart sälja 100 kr. biljetter till USA. Får jag tag i några så ska jag definitivt dit!

Pratade med en kompis nyss, och han sa att han tror att jag har stora chanser att bli till en astronaut one day. Det hoppas jag! Vilket drömyrke. Hej, jag heter Assi och är en astronaut. Vill säga det en dag :)

ME ♥ Astronomy and ESA. I will work for you guy one day!
ESA, ring mig och säg att ni vill ge mig en biljett till USA så att jag kan se Christer Fuglesangs färja skjutas upp till rymden :)

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: