Dansa dansa.

Heej again!
Köpte precis en pizza, och har ätit halva nu ;). Om 10 minuter ska jag träffa min kompis, it's bellydancing time today.
Jag har saknat magdansen väldigt mycket. Har inte berättat detta men i hotellet så hade dom ett egyptisk dans tema. Dansare visade traditionella egyptiska danser. Självklart var det en kvinna som dansade magdans, och hon ville ha 3 från publiken. Gissa vem som fick komma upp på scenen och dansa magdans;) hehe jag så klart. Det var väldigt nervöst ska jag säga :).
Nu är rymdkarneval nummer 8 uppe, och här kan ni läsa den. Rymdkarnevalen
Ha det så bra nu. Ikväll blir det del 2 av egypten resan. Kommer att visa er bilder av Kairo utflykten :).

Update: Ingen dans idag eftersom att det är höstlov. TUR att jag sms:a min kompis innan. Annars hade jag fått stå ute i kylan. Får la läsa en bok eller göra något annat. Måste läsa astronomi artiklar, catch up everything you know. Hörs senare! Här får ni en liten bild innan jag går.


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: