Att se idag.

Ikväll, 23.04 ska ni titta på NASA tv. Då får man se Endeavour docka med rymdstationen (live). Jag ska självklart titta, och om du också har lust så ska du besöka NASA tv . Tack för tipset Jan Persson ( jobbar i SAAB space, som har ändrat namn till Ruag Aviation & Space). Snäll är han också, för imorgon ska han skicka 3D glasögon till mig :D Snällt! Då får jag äntligen se Mars bilderna i 3D :)

Tydligen ska man kunna se ett meteorregn idag och imorgon. Så håll ögonen öppna. 
"The shower should be visible tonight and early Monday, weather permitting. To see them, look to the northeast between midnight and dawn."
Jag tror inte att jag kommer att se något, för det är ju så upplyst här. gatulampor överallt! Men titta upp iallafall!
 

Kommentarer
Christofer

Komet Enckes komets spillror, härom dagen, var det väl heller inte så stor idé att kika efter då maximat var mitt under fullmåne-ljuset...! ;-)

2008-11-16 23:31:18
URL: http://www.gakforumet.tk
Assi

ehehhe :D varför ska det vara fullmåne(nästan) just idag?

2008-11-16 23:59:42
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: