Ååh, älskar mitt jobb!!

Har suttit framför datorn ett tag nu. Läst massa bloggar och besökt NASAs hemsida ett antal gånger ;). Vet inte riktigt varför jag gör det. Det har liksom blivit till en omedveten handling. För utan att jag tänker på det så knappar jag in http://www.nasa.gov/. Heheeh ;).

Jag har länge funderat över hur jag ska bli piggare och hålla kroppen i trim. Och nu har jag bestämt mig. Ska simma 2 ggr/ vecka. Måste verkligen röra på mig, för jag blir lätt trött. Imorgon ska jag börja,  varje tisdag och fredag framöver så ska jag simma!  Kommer nog hem runt 3 tiden. Efter det blir det nog ett inlägg. Sen ska jag till observatoriet och jobba i 2 timmar. GÖTT! Blir bara så glad när jag tänker på det. Enligt SMHI och tv4 så ska det bli bra väder. Jag kan inte tro det :P
Plejaderna, Andromeda, dubbelstjärnan i Svanen samt mycket annat...
Ska ta med mig system kameran och ta bilder på alla :) Om jag får tillåtelse då ;).
Good night! Dags att läsa en bok!

Frågan är hur han vågade?!

National aeronautics and space administration & European space agency ♥

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: