152 miljoner kr.

Good morning!

Fick precis ett mail från 365 Astronomy teamet. Personen som skrev sa att 20 Augusti var upptagen, men att 22 Augusti var ledigt. Så 22/8 ska jag nog ta :). Kommer att prata om astronomi, och människor från hela världen kommer att lyssna på mig. Dom vill redan veta vad jag vill prata om, och jag själv vet inte :D. Men jag skrev att om dom get mig 22/8, så hinner jag maila och säga det i förväg.
Idag är det fest som jag sa tidigare, och jag ska inte dit. ORKAR inte, har ingen lust :P.

Oj vad Aftonbladet hänger med. När det gäller rymden. Dom har skrivit om Endeavours resa och toaletten som ska med upp. Världens dyraste toalett ;). Ja, vi vet att den är dyr. Men allt som har med rymden att göra är dyrt. Och astronauterna där uppe förtjänar allt :) Och toaletten ska göra rent vatten av urin, och det är fortfarande äckligt ;)
Läs artikeln här :Aftonbladet .

- Det är vår tur att ta hemmafixandet till en helt ny nivå, säger astronauten Christopher Ferguson, enligt New York Post.

Och han har helt klart en poäng i det han säger. Endast toaletten uppges ha kostat drygt 152 miljoner kronor att tillverka.

Nu ska jag titta på tv, och äta frukost. Sen ska min syster nog ha datorn. Så vi syns senare, eftermiddag kanske :). c yaa!


Kommentarer
Kenny

Det var väldigt dyrt! Varför är dom så dyra egentligen?

2008-11-18 21:29:45
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: