Studenten..

Hejsan!

Idag tog som sagt mina två vänner studenten. Grattis!! Därför har jag varit på Burgården och firat med dom. Sen åkte vi till en lokal, och fortsatte att fira. Nu är jag helt slut, speciellt i benen. Hade mina klackskor idag (har aldrig klackskor på mig). Mina ben värker som....!  Äntligen ska jag också ta studenten, men först om 1 vecka.
Imorgon ska jag på föresläsningen om svarta hål. Får se om jag förstår någonting, för att är på engelska. vet inte om han använder avancerade ord eller liknande. Men jag förstår säkert något ^^.
Innan det ska jag och två andra kompisar ta student bilder. Ska ha på mig min studentmössa, hihi :D
idag fick jag ett mail från Gunnar. Han har en lista på saker som vi på observatoriet ska göra under det astronomiska året. han har många idéer, and so do I. Det gäller astronomi, men inget med observatoriet. Tänk er,nästa år, det astronomiska året. Kommer att bli ett roligt år! Har en känsla av att jag kommer att träffa Christer Fuglesang. HOPPAS!

Nu orkar jag verkligen inte skriva något. Ni får istället se en bild.  Phoenix tog bilden.
                                          En bild på Mars
Ni kan säkert se "rutor" eller rutliknande mönster på ytan. Under dessa "rutor" finns fruset vatten, och det är iset som har skapat mönstret. Man har sett liknande mönster på jordens poler. Älskar Mars himlen. Rosa och fint :)

Nu måste jag iaf sova. Imorgon har jag en intressant dag framför mig.
God natt!


Kommentarer
Lisa

VAd har du för planer nu direkt efter studenten då? Blir det fortsatta studier i höst?

2008-05-28 07:40:01
URL: http://metrobloggen.se/lisahansson
ASSI

Hejsan!



Jag ska jobba i ett år, tjäna pengar till studierna på Luleå;). jag orkar verkligen inte plugga direkt efter studenten. Är skoltrött :D

2008-05-28 09:39:38
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: