Bloggpaus

Hej!

Måste bara säga att jag inte kommer att kunna skriva på ett par dagar. Min hemsida ska vara klar på onsdag, ska ha 2 prov och 1 inlämning. Därför kommer jag inte att skriva något tills på Onsdag. Vill verkligen skriva, men jag hinner inte.Läxor före bloggen, speciellt nu när jag ska ta studenten.
Just nu håller jag på med min hemsida. Har mycket(!) att skriva. hemidan ser okay ut, lite amatörmässig. Men jag gör detta trots allt för första gången. Ni får ha det så bra så länge. På onsdag kommer jag att skriva, och efter det kommer jag att skriva oftare. Bloggen kommer att bli mycket bättre då!
Kram!

Kommentarer
DiLoSh

hej assi, ring mig när du ser detta hihi:)

2008-05-22 12:48:46
Anonym

Skriv något snällt nu ;)

2009-02-13 14:13:50
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: