Vill bara tacka er!

Känner mig så glad, väldigt glad. Nu har jag verkligen förstått hur mycket astronomi betyder för mig. Journalisten var jättesnäll och sa att jag är målmedveten och kommer att lyckas. Det känns verkligen så, att jag kommer att lyckas. Astronomi är allt för mig, klarar mig inte utan det. För dom som tycker att astronomi är tråkigt : ni borde tänka om.
När jag håller på med astronomi, känner jag hur mitt självförtroende växer. Vet inte hur jag hade varit som människa, om astronomi inte hade funnits.
Till alla vänner som supportar mig, vill bara säga tack till er. Jag vet vilka ni är, ni är dom som vill gå till observatoriet med mig, som går ut med teleskopet med mig, som ställer frågor, som tror på mig, som grattar mig och är där för mig. Er värdesätter jag oootrooligt mycket ska ni veta. Ni vet vilka ni er.  Ett stort tack till er som har ställt upp för mig, tack! Om jag blir antagen och flyttar till Luleå, kommer jag att bevisa hur tacksam jag är. Jag vet redan hur, avslöjar inget! Till min mamma då, som tänker flytta upp till Luleå med mig. Till dig ska jag en dag köpa något riktigt stort och fint och dyrt :D!


V838, min absoluta favorit!

Kände mig bara tvungen att tacka alla.
Kram

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: