Vacker himmel.

Hej igen!

Ville bara visa några bilder på Göteborgs himlen, som jag tog igår. Jag gick till köket, och såg att allt var orange/rosa. När jag tittade ut såg jag en fantastisk himmel, något som jag inte har skådat på länge. Jag kände att jag bara var tvungen att gå ut och fota. Tog min digitalkamera, ringde en kompis och gick ut till sjön och fotade lite. Såg att det även var nymåne (lite över). Synd att det var molnigt, för annars hade jag tagit ut teleskopet och testat det. Jag hatar att det ska bli molnigt under veckan. Regn ska det också bli, suck. Det är ju halvmåne nu, och med ett teleskop kan man se väldigt mycket på månen. Just my luck!  Idag är jag rastlös igen. Det finns ju ingenting att göra. Alla kompisar jobbar eller sommarstädar. Får la se vad som händer. Ha det så bra så länge!

 


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: