Tror ni på det här?

Gud, hur många videon finns det egentligen om Planeten X på Youtube? Vissa går över gränsen, och publicerar bilder som den här:
<-- Photoshop made?
Till vänster har vi solen då, och till höger "Planeten X". Jag tycker verligen synd om dom som tror på det här. Det finns en som heter Androsenginmax på youtube, och han har flera Planet X (Nibiru är ett annat namn) videon, där han påstår att det kommer att hända flera saker med Jorden år 2012. Ex, jordbävlingar, Mega tsunamin osv. Självklart har han också bilder på Planet X, som Stjärnan V838 (min header). Han påstår att V838 är Nibiru. Helt sanslöst. jag blir så sur på alla som tror på honom. Tycker att ni ska se hans videon. Kanske blir ni också hjärntvättade ;).
Självklart kommenterade jag en video, och en som läste min kommentar skrev så här:


....It talks about a planet called Tiamat (prototype earth) that was located between Mars and Jupiter that got hit by hosts (moons) from Nibiru. After these collisions Tiamat was thrown between Venus and Mars.
The debri of this collisions became the ´hammered bracelet´ (asteroid belt). The tablets also say Nibiru has a Majestic long circuit. I think this is true. ....

Snacka om att han kommer att bli besviken år 2012 :)


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: