skicka ditt namn till månen.

Hejsan!

Igår var jag upptagen med student grejer. Fixade musik till flaket och till bilen som jag och özlem ska åka i. Idag blir det ännu mer studentsaker. Vi ska köpa ballonger och annat till flaket. Det är därför jag inte har hunnit skriva något.

Nu kan man skicka sitt namn till månen. Detta gjorde jag förra månaden, men det är fortfarande aktuellt. Hemsidan är : www.dailyastronomy.com/story.asp?ID=293324&Title=NASA%20invites%20you%20to%20send%20your%20name%20to%20the%20moon  Man får ett certifikat, efter att man skrivit sitt namn. Alla namn som skickas in, åker till månen med Reconnaissance Orbiter, eller LRO. Namnen hamnar sen i omloppsbana runt månen.
Låter det roligt? Då ska du passa på :)

Nu måste jag äta frukost och sen ut. Ha en underbar dag. Jag skriver lite senare idag, för imorgon hinner jag inte. FÖR då tar jag STUDENTEN! :D

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: